Jul 4, 2011

特區官員十大金句回顧

10: 煲呔「起錨!」
9: 葉劉「如果我連髮型都捍衛唔到,又點捍衛香港治安?」
8: 發叔「或者隻狗被困多幾日,冇嘢食會瘦番啲,可以走番出嚟」
7: 林公公「政改方案,雖然不是全餐,但已經是常餐」
6: 老懵董「無講過,即係唔存在啦。」
5: 唐唐「嗰班友「條屌揈」喺街...」
4: 煲呔「我唔想同人狗噏辯論……」
3: 雞珍「我日日都食雞,大家唔好驚。」
2: 老懵董「一個天真的人很 naive,一個膚淺的人很膚淺。」
1: 唐唐 "Ngon Ping Sam Luk Ling"

Bonus Track: 董太「你知唔知我係邊個?!」

Honorable Mention:
唐唐 「I am 8 Kua」
李X章「聽野係用耳仔、打機係用手去打」
古SIR「OKOK! HAPPY NEW YEAR!」
張X鈞「一直以嚟北極都係一個非常之寧靜,人少企鵝多嘅地方。」
遊行人仕「我睇開陳奕迅演唱會, 你無啦啦叫我去睇林峰,咁冇關係嘛,你應該退錢」

No comments: